  • 1. Data: 2002-02-09 23:27:20
    Temat: Zasiłek urlopowy
    Od: "rymi" <r...@a...net.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Czy w każdej firmie (bez względu na ilość zatrudnionych
    pracowników) właściciel musi płacić tzw. zasiłek urlopowy.

    Rox

  • 2. Data: 2002-02-10 01:26:46
    Temat: Re: Zasiłek urlopowy
    Od: "Aldona Gowin" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rymi" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanie. Czy w każdej firmie (bez względu na ilość zatrudnionych
    > pracowników) właściciel musi płacić tzw. zasiłek urlopowy.
    >
    > Rox
    Witam.
    Świadczenie urlopowe wypłacać ma każdy pracodawca, który nie utworzył
    zakładowego funduszu św. socjalnych na zasadach określonych w ustawie o
    ZFŚS, nawet jeśli zatrudnia 1 pracownika.
    Aldona

  • 3. Data: 2002-02-10 14:48:45
    Temat: Odp: Zasiłek urlopowy
    Od: "rymi" <r...@a...net.pl>

    Użytkownik Aldona Gowin <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a44hr1$mp8$...@k...task.gda.pl...

> [...]
    > zakładowego funduszu św. socjalnych na zasadach określonych w ustawie o
    > ZFŚS, nawet jeśli zatrudnia 1 pracownika.

    Dziękuję

    Rox