    From: "Nora" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stacja Benzynowa ORLEN i prawo
    Date: Sat, 6 Aug 2005 02:09:14 +0200

    > Chciałam dzisiaj kupić na stacji benzynowej Orlen w Warszawie, przy ul.
    > Sobieskiego/Limanowskiego papierosy Spike i okazało się, że nie ma. Do tej
    > pory zawsze były, a teraz nie ma już od paru dni - żadnych z tej serii.
    > Pracownik stacji (sprzedawca) powiedział, że wyszło takie *zarządzenie
    > odgórne*, że na tej stacji już papierosów Spike nie będzie!.
    > Nie chodzi mi szczególnie o same papierosy, tylko o fakt. Kto wydał takie
    > zarządzenie? Dlaczego wszystkie inne papierosy są na honorowym miejscu,
    wóda
> [...]

    to samo bylo kiedys z Irisami na wielu (nie wiem czy na wszystkich) stacjach
    Orlen, jakis czas wczesniej byly ale nie eksponowane na pólce (obsluga
    mowila: "pytac..bo sa pod ladą..bo koncern nie zaplacil za eksponowanie ich
    na polce")..potem nie bylo w ogole, teraz są ale widocznie pora na spike.
    Teraz wiem ze Irisow nie ma na niektorych stacjach Jet...ale nie pytalam
    dlaczego.

    Nora