  • Data: 2004-07-24 01:33:16
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich rzecze:
    > W takim razie, skoro już raz wyrazi się wolę instalacji, do czego jest
    > potrzebne to dodatkowe, precyzyjne wyrażanie myśli?

    Ufff.... Sprawa dotyczy tego, że pewne osoby mącą tutaj wodę i
    rozwadniają dyskusję na problematykę, którą student prawa poznaje na
    pierwszej lekcji - czyli to, że treści umów NIE SĄ swobodne lecz
    ograniczane aktami wyższego rzędu.
    Pewne osoby zaś próbują wmówić coś przeciwnego na dodatek twierdząc,
    że kliknięcie - cokolwiek by to miało znaczyć - dostaczenie oznacza moją
    wolę - oczywiście tą którą oni by chcieli.
    Podczas gdy ono oznacza li tylko, że chcę zainstalować program. Nic więcej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info