  • 1. Data: 2009-10-16 18:42:42
    Temat: Sprzedaz samochodu, problemy z kupujacym i ubezpieczycielem
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Witajcie,

    W pazdzierniku zeszlego roku podczas wymiany pompy wody padl mi w
    eskorcie pasek rozrzadu. Ogolnie nie oplacalo sie go naprawiac.

    W grudniu sprzedalem furke (oczywiscie z pelna historia).

    Mniej wiecej w marcu-kwietniu dostalem wezwanie do zaplaty 2 raty za OC
    (Link4). Ze zdziwieniem zadzwonilem do towarzystwa i dostalem info, ze
    samochod ciagle jest na mnie ...

    No to mowie poszukam umowy, podesle i zapomne o temacie. I zaczely sie
    schody. Umowa podczas przeprowadzki zaginela... sprawa ciagnela sie i
    ciagnela, po czym L4 dopisal mnie do KRD!

    Po jakims czasie (dokladnie wczoraj) udalo mi sie dogrzebac do umowy,
    wyrejestrowalem auto w UK (wczesniej tego nie zrobilem) i z adnotacja o
    wyrejestrowaniu podeslalem umowe do L4.

    Po dluzej chwili na tel dostalem informacje, ze musze zaplacic cala
    zalegla rate - wczesniej mowili,ze bede mial do zaplacenia roznice
    pomiedzy terminem platnosci raty (okolice listopada) a sprzedazy auta
    (20 grudnia 2008).

    Teraz dowiedzialem sie, ze nie ma mozliwosci przepisania OC bo umowa sie
    skonczyla, a umowy z przeterminowana platnoscia nie sa przedluzane -
    jakie to wygodne dla towarzystw - jak cos, to scigaja, ale potem zonk...

    I teraz pytanie do Was. Maja racje w L4 czy .... boksowac sie z nimi?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 2. Data: 2009-10-16 19:27:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 20:42:42 +0200, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
    napisał(a):

    > I teraz pytanie do Was. Maja racje w L4 czy .... boksowac sie z nimi?

    Umowy OC przedłużają się automagicznie.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-10-16 20:21:13
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    scream pisze:

    > Umowy OC przedłużają się automagicznie.

    Twierdza, ze w zwiazku z tym, ze nie oplacilem 2 raty umowa sie nie
    przedluzyla...

  • 4. Data: 2009-10-16 20:27:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 22:21:13 +0200, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
    napisał(a):

    > Twierdza, ze w zwiazku z tym, ze nie oplacilem 2 raty umowa sie nie
    > przedluzyla...

    Być może po drugiej nieopłaconej racie wypowiedzieli Ci umowe, co nie
    zmienia faktu, ze owe dwie raty powinienes oplacic. Niestety, logiki sie w
    tym nie doszukuj :)

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-10-16 20:37:31
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    scream pisze:

    > Być może po drugiej nieopłaconej racie wypowiedzieli Ci umowe, co nie
    > zmienia faktu, ze owe dwie raty powinienes oplacic. Niestety, logiki sie w
    > tym nie doszukuj :)

    Nie wypowiedzieli.....

    Co ciekawe,jak dzwonilem po sprzedazy, babiczka powiedziala, ze bede
    musial zaplacic roznice, pomiedzy 2 rata a data sprzedazy - i tu widze
    logike...

  • 6. Data: 2009-10-16 21:16:54
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:

    > Twierdza, ze w zwiazku z tym, ze nie oplacilem 2 raty umowa sie nie
    > przedluzyla...

    I zgodnie z Ustawa maja racje.

    Jacek Kustra