  • 31. Data: 2005-06-30 18:25:21
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowanaia OEM
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:da0qed$enb$1@inews.gazeta.pl...

    > Chodziło mi o to niby między kim a kim jest ta rzekoma umowa
    licencyjna?
    > Między M$ i... komputerem?

    Między M$ a użytkownikiem programu.

  • 32. Data: 2005-06-30 20:06:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 20:25, Robert Tomasik rzecze:
    > Między M$ a użytkownikiem programu.

    Ale przedmóca nie jest użytkownikiem programu.
    Kupił skaner, programu nawet brudnym kijem nie dotykał, dlatego też go
    odsprzedaje innej osobie.
    Więc jak to? Kto jest rzekomym licencjobiorcą?
    Rzecz w postaci skanera???

    pozdrawiam
    Arek

    p.s.
    Wydawało mi się, że już na tej grupie wszyscy zgodzili się,
    że te steki pobożnych życzeń bezdennie głupio nazywany "licencją",
    nie są żadnymi licencjami. A tu masz babo placek! :(

  • 33. Data: 2005-06-30 20:15:18
    Od: maHo <m...@p...net>

    januszek wrote:

    > Nie gadaj z Arkiem. Wpisz w googla Arnold Buzdygan i poczytaj...

    I wpisz od razu do KillFile. Wtedy przypomnisz sobie o jego istnieniu
    dopiero kiedy ktoś powoła się na jego dramatyczne interpretacje :)

    pozdrav

    maHo

  • 34. Data: 2005-06-30 20:26:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 13:30, badzio rzecze:
    > 1) Arek wysmial zalozenie ze warunkiem legalnosci oprogramowania moze
    > byc uzywanie odpowiedniego sprzetu

    Oczywiście. Bowiem ustawa o prawach autorskich i pokrewnych
    JEDNOZNACZNIE stwierdza, że o legalności oprogramowania decyduje
    posiadanie oryginalnego - czyli wprowadzonej przez twórcę lub
    upoważnionego - egzeplarza programu.
    Czarno na białym tudzież jedynkami i zerami to zapisano.

    > * w wersji OEM bez sprzętu z jakim to oprogramowanie było pierwotnie
    > oferowane; " (stanowisko Corela)

    Jak to Corel zacznie stanowić prawo w Polsce to możemy zacząć się tego
    bać. Póki co prawo stanowi parlament i jasno w ustawie zapisał kiedy
    program jest legalny a kiedy nie.

    No ale jak ktoś ma mózg niewolniczo przeżarty propagandą oszustów z M$
    i im podobnych to już jego problem :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Internet 2Mb/s za 40 zł/miesiąc, bez limitu ściągania.
    www.eteria.net/internet

  • 35. Data: 2005-06-30 20:26:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
    > Wydawało mi się, że już na tej grupie wszyscy zgodzili się,
    > że te steki pobożnych życzeń bezdennie głupio nazywany "licencją",
    > nie są żadnymi licencjami. A tu masz babo placek! :(

    tak tak, władza to my.

    a teraz "wszyscy to ja"
    jak narazie to na tej gtupie tobie jednemu się tak wydaje, więc się za
    innych nie wypowiadaj.

  • 36. Data: 2005-06-30 20:28:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 22:26, witek rzecze:
    > tak tak, władza to my.
    > a teraz "wszyscy to ja"
    > jak narazie to na tej gtupie tobie jednemu się tak wydaje, więc się za
    > innych nie wypowiadaj.

    Doprawdy? To polecam archiwum. Nawet zajadli zwolennicy rzekomo
    dozwolonego robienia z klientów niewolników przyznali, że NIE JEST to
    licencja. Wg nich jest to - buacha cha cha - "umowa nienazwana"

    Bądź więc łaskaw najpierw sprawdzić, zanim zarzucisz komuś, że coś mu
    się wydaje.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 37. Data: 2005-06-30 20:32:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Bądź więc łaskaw najpierw sprawdzić, zanim zarzucisz komuś, że coś mu
    > się wydaje.

    wydaje ci się

  • 38. Data: 2005-06-30 20:34:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 22:32, witek rzecze:
    > wydaje ci się

    To Ty miej swoje rojenia dalej, a inni jak chcą to mogą sobie
    sami sprawdzić :
    http://www.google.pl/groups?as_q=&num=100&as_scoring
    =r&hl=pl&c2coff=1&btnG=Szukaj+w+Google&as_epq=umowy+
    nienazwane&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=pl.soc.prawo&as_u
    subject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&as_drrb=q&as_qd
    r=&as_miny=1981&as_minm=5&as_mind=12&as_maxy=2005&as
    _maxm=6&as_maxd=30

    Arek

    --
    Darmowe rozmowy telefoniczne http://www.eteria.net/darmowe

  • 39. Data: 2005-06-30 20:41:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    subject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&as_drrb=q&as_qd
    r=&as_miny=1981&as_minm=5&as_mind=12&as_maxy=2005&as

    jakby ktoś chiał też sprawdzić to podaję lepszy link

    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-45,GGLD:en&q=arnold+buzdygan

  • 40. Data: 2005-06-30 20:45:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 22:41, witek rzecze:
    > jakby ktoś chiał też sprawdzić to podaję lepszy link
    > http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-45,GGLD:en&q=arnold+buzdygan

    W czym lepszy bo jakoś nie widzę by dotyczył tematu wątku?

    A na strony oszołomów mnie wielbiących to nabierają się tylko debile.
    Kogo z obecnych na tej grupie uważasz tu za debila ??

    zaciekawiony
    Arek

    --
    Darmowe rozmowy telefoniczne http://www.eteria.net/darmowe