    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Date: Thu, 8 Dec 2016 18:26:20 +0100

    Od kilku lat zdaje się nieaktualne.
    Strony nie mogą być wprowadzane w błąd czy zawarły akt czy nie zawarły.
    Chodziły w tej sprawie jakieś okólniki (powielaczowe) rad notarialnych.
    Generalnie to wygląda na to, że mamy prawo do d... .
    Jak dla mnie, to kupujący powienien przekazać notariuszowi jako osobie zaufania
    publicznego gotówkę, czek potwierdzony lub upoważnienie do rachunku (zwykłego lub
    specjalnego powierniczego), notariusz wówczas odczytuje akt, strony podpisują,
    notariusz podpisuje, notariusz przekazuje środki sprzedającemu.
    Oczywiście sprawa się komplikuje przy kredycie bankowym.

    -----
    > Obie strony podpisują akt po czym po wydaniu pieniedzy (jesli tak sie umowiliscie,
    ze zaplata nastąpi na miejscu gotowka) akt podpisuje notariusz.