    Date: Wed, 22 Jun 2011 10:54:16 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania odroczona

    (22.06.2011 10:35), Wojciech Bancer wrote:

    > A umiesz wskazać podstawę prawną?

    Jakbym umiał, to bym podał od razu (albo powiedział że tak jest). A ja
    się pytałem.

    > IMHO nie jest, to jest co najwyżej praktyka
    > urzędów. Ja mam umowę na 2 lata i mam stały meldunek.

    A wątpliwość naszła właśnie na podstawie tego, że szwagra nie chcieli
    zameldować na stałe na podstawie rocznej umowy najmu, mówiąc mu że ma
    przynieść umowę na czas nieokreślony.

    Być może że to praktyka urzędów. Ale praktyka to ponoć też prawo, ino
    bez podstawy.

    p. m.