  • Data: 2003-01-27 19:13:42
    Temat: Re: Sprzedaż ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Jan 2003, Marcin Dutkiewicz wrote:

    >+ Mam prawo sprzedać, samochód, mieszkanie itp. Jeśli chcę
    >+ natomiast sprzedać program napisany przez siebie na
    >+ płycie CD muszę mieć działalność gospodarczą, czemu ???

    Na mój gust z prostego powodu: "łapie się" na art.10.8.
    Wyraźnie określono ża podatek się należy i że nie jest
    to DG.
    Prawdę mówiąc - to że ustawodawca nie uregulował takich
    świadczeń[1] *chyba* jest celowe i spowodowane chęcią
    zablokowania możliwości niepłacenia ZUSu...
    [1]...jak "drobna usługa"

    pzdr, Gotfryd