eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeczność umowy-zlecenia z obowiązkami › Re: Sprzeczność umowy-zlecenia z obowiązkami
  • Data: 2012-03-25 16:58:43
    Temat: Re: Sprzeczność umowy-zlecenia z obowiązkami
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):
    >>> W umowie mam taki zapis:
    >>> Powierzony sprzęt
    >>> 1. Wykonawca
    >> No logiki w tym nie ma.
    >> Jak zlecenie, to nie "wykonawca".
    >> Chyba że to umowa o dzieło z tytuł wpisałes nie ten.
    >
    > Nie tylko w tym nie ma logiki. Dlatego tak się boję, że mnie potem
    > zjedzą w jakimś sądzie. Nagłówek umowy:
    >
    > Umowa zlecenie
    >
    >>> Tymczasem większość moich obowiązków polega właśnie na tych
    >>> czynnościach: przygotowywaniu stanowisk dla nowych pracowników.
    >> Tak w sprawie formalnej (nie mam dobrego pomysłu, ale jesli
    >> ktos ma miec, to przecież jasne że ta informacja jest potrzebna):
    >> to w końcu jakie obowiazki masz wpisane w umowie?
    >
    > Wstawili coś, co można określić mianem "wszystko":
    >
    > ==============
    > 1. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie
    > Zleceniodawcy do:
    >
    > a) Zarządzenia oraz administrowania wydzieloną częścią działu
    > programistyczno informatycznego Zleceniodawcy oraz działu obsługi
    > klienta.
    >
    > b) Organizacji, implementacji i bieżącej administracji systemami oraz
    > zasobami elektrycznymi, informatycznymi, technicznymi,
    > programistycznymi, serwisowymi i zapleczowymi Zleceniodawcy.
    >
    > c) Planowania, budowania i sprawowania nadzoru nad zespołem
    > zleceniobiorców, podwykonawców oraz pracowników, współpracowników,
    > rotacją (powstrzymywanie lub skuteczne niwelowanie)
    >
    > d) Przygotowywania raportów na potrzeby zewnętrznych klientów
    > Zleceniodawcy, oraz zarządu.
    >
    > e) Doradztwa Zarządowi i Menadżerom Spółki w zakresie podejmowania
    > właściwych decyzji programistycznych, informatycznych, personalnych
    > oraz szkoleniowych.
    >
    > f) Wdrożenia i sprawowania bieżącej administracji systemu nadzoru,
    > jakości oraz szkoleń działu programistyczno informatycznego.
    >
    > g) Współpracy z innymi działami Zleceniobiorcy.
    >
    > h) W razie potrzeby doradztwo także wobec klientów zewnętrznych.
    >
    > i) Badania i analizy potrzeb programistyczno informatycznych
    > Zleceniodawcy.
    >
    > j) Podnoszenie jakości, efektywności i poziomu działania zespołu
    > programistyczno informatycznego.
    >
    > k) Przygotowania oraz wdrażania specyfikacji technicznych oraz planów
    > i programów wdrożeniowych, optymalizacyjnych modernizacyjnych i
    > optymalizacyjnych w dziale oraz działach technicznie podległych i
    > zależnych.
    >
    > l) Przygotowania materiałów dla współpracowników, podwykonawców,
    > z1eceniobiorców.
    > =============

    sądząc po zakresie to za te kilkanascie tysiaków miesięczni warto się
    wysilić :)

    bo nie mów mi że to robisz za mniej niż 5000.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1