eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeciw na wyrok nakazowy sadu grodzkiego (zanieczyszczanie miejsca pub.) › Re: Sprzeciw na wyrok nakazowy sadu grodzkiego (zanieczyszczanie miejsca pub.)
  • Data: 2007-12-12 14:02:24
    Temat: Re: Sprzeciw na wyrok nakazowy sadu grodzkiego (zanieczyszczanie miejsca pub.)
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dowiedzialem sie w sadzie ze teraz mam czekac az przysla mi "rachunek"
    > by poprawne zaksiegowac grzywne.

    Niezle, a w miedzyczasie minie termin zlozenia sprzeciwu. Ksiegowanie, to ich
    problem.

    To juz niepierwszy przypadek, gdy slysze o takim postepowaniu nakazowym. Do
    ciezkiej cholery! Co trzeba zrobic, zeby SM wreszcie przestala klamac, ze
    obwiniony nie kwestionuje mandatu!?

    Kodeks postepowania w sprawach o wykroczenia:
    Art. 93 § 2. "Orzekanie w postepowaniu nakazowym moze nastapic wylacznie na
    podstawie wniosku o ukaranie zlozonego przez oskarzyciela publicznego,
    sporzadzonego w wyniku ustalen popartych wiarygodnymi dowodami, JEZELI Z DOWODÓW
    TYCH WYNIKA, ZE OBWINIONY NIE KWESTIONUJE POPELNIENIA ZARZUCANEGO MU CZYNU, a
    okolicznosci tego czynu i wina obwinionego nie budza watpliwosci."

    --
    Lukasz