eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeciw na wyrok nakazowy sadu grodzkiego (zanieczyszczanie miejsca pub.) › Re: Sprzeciw na wyrok nakazowy sadu grodzkiego (zanieczyszczanie miejsca pub.)
  • Data: 2007-12-11 18:33:25
    Temat: Re: Sprzeciw na wyrok nakazowy sadu grodzkiego (zanieczyszczanie miejsca pub.)
    Od: Alan <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Gru, 01:34, Alan <s...@g...pl> wrote:
    > On 11 Gru, 01:02, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Mimo to nadal aktualne pytanie co do obowiazku poinformowania mnie o
    > mozliwosci "samoukarania"

    Dzwonilem do SM i komendant twierdzi ze nie ma obowiazku pouczenia
    mnie o mozliwosci skorzystania z takiej instytucji. O ile pamietam w
    pouczeniu ktre mi na pismie rpzedstawione do podpisu ktorego kopii
    jakos nie moge znalezc tego nie bylo wiec wyglada na to ze ma racje.
    Jesli tak to wine ponosi ustawodawca bo uwazam ze powinien to wymusic
    w regulacji.

    > I jeszcze jedno: ile mam czasu na zaplacenie tej grzywny? 7 dni?
    > Nigdzie nie napisali a nie znam podstawy prawnej.

    Dowiedzialem sie w sadzie ze teraz mam czekac az przysla mi "rachunek"
    by poprawne zaksiegowac grzywne.