    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kami <K...@j...net>
    Subject: Re: Sprawdzenie zawartosci podczas odbioru paczki
    Sender: Kami <K...@j...net>
    Date: Mon, 23 Jun 2003 21:08:58 +0200

    W przypadku Poczty Polskiej zaglądać nie można. Jedyny przypadek, kiedy
    można pobraniową przesyłkę obejrzeć przed opłaceniem to sytuacja, kiedy
    opakowanie jest uszkodzone (wtedy otwiera się przesyłkę komisyjnie, przy
    pracowniku poczty), ewentualnie kiedy paczka przychodzi z takim
    protokołem mówiącym o tym, że opakowanie wcześniej było uszkodzone. W
    inneych przypadkach trzeba brać to, co zostało przysłane. To kwestia
    swego rodzaju zaufania do nadawcy.

    --
    Kami