    From: "Xander" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawdzanie biletów PKP
    Date: Tue, 7 May 2002 11:01:35 +0200

    > Wracając z wycieczki ( udanej na szczęście )
    > spotkaliśmy bardzo niemiłego konduktora , który stwierdził , że
    legitymacja
    > studencka mojej dziewczyny jest sfałszowana
    > stwierdził ,że pieczątka jest niezbyt wyraźna ( legitymacja była nowa i
    > dobrze zachowana ) a pieczątki takie jak zwykle , na legitymacjach
    > oczywiście legitymacja jest oryginalna i nie ma co do tego wątpliwości .
    [ciach]

    Miałem podobną sytuację - jechałem w nocy pociągiem dość daleko i przez mało
    zaludnione okolice... pan konduktor ("dopiero" 3 sprawdzający :) stwierdził
    że legitymacja stud. jest podrobiona - a problem ponoć polegał na tym że nie
    było podbitego 1 semestru (ale wcześniejszego!) - nie korzystałem z
    legitymacji za często no i dałem do podbicia jak mi była potrzebna a że nie
    ja ją podbijałem osobiście... Musiałem opuścić przedział i udać się do
    konduktorskiego gdzie było zimno jak diabli (zima) w samej marynarce (oni
    byli ciepło ubrani) i spędziłem tam ponad godzinę (na grzeczne zwrócenie
    uwagi że jest chłodno usłyszałem, że jest im ciepło ....$##%! Cały ten czas
    maglowali mnie żebym się jednak przyznał (!) że nie takich jak ja już łapali
    i że na następnej stacjii wsiądzie jakiś super spec i wtedy leżę ;) że mnie
    wysadzą to też mi obiecali (a byłoby to mocno kłopotliwe ponieważ rano
    musiałem dotrzeć na targi)...
    Na początku nieźle się bawiłem ale potem porządnie zmarzłem.... (oczwiście
    dodam że byłem niespotykanie grzeczny). W końcu doczekałem sie specjalisty
    który stwierdził, że legitymacja jest ok i mogłem iść - oczywiście 0
    "przepraszam"... hmm sposób przeprowadzenia "akcji" wzbudził nawet oburzenie
    ludzi siedzących ze mną w przedziale... ale co tam, przynajmniej teraz
    oszczędzam na biletach bo staram się nie korzystać z usług PKP :>

    Xander