  • Data: 2020-09-09 14:34:58
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:Av36H.371985$j...@f...ams1...
    On 2020-09-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >To było w sensie, że jak uebie pół samochodu to raczej paliwo nie
    >powinno zbyt
    >długo płynąć. Tyle co w przewodach a może i mniej. Z drugiej strony z
    >litr może
    >się chyba tego uzbierać z pompą i filtrem?

    Obecnie pompa w baku, jak przepolowisz, to cisnienie zniknie i
    wtryskiwacze nic nie wtrysną.
    Chociaz ... w kolektorze podcisnienie, to moze i cos kapnie.

    Ale gaz pewnie do oporu wcisniety, przepustnica otwarta, pocisnienie
    male ... i moze jeszcze turbina ...

    Ale dawniej - paliwo w gazniku starczalo mi na 2 minuty pracy na
    jalowym biegu rozgrzanego silnika.
    Lub kilkaset metrow jazdy - ale z niewielka predkoscią.
    Tylko trzeba kaskadera, zeby połówką pojechal :-)

    J.