    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Date: Sat, 5 Sep 2020 21:08:23 +0200
    <5f526537$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <jccu712m2v48$.1am5gdx4vyr7t$.dlg@40tude.net>
    <5f529125$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <4k4qw3xzl8u1$.1g97fbu87rnq5$.dlg@40tude.net>
    <5f529e8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <gyzbsovso756$.rqb3ysoa697p.dlg@40tude.net>
    <5f539c70$0$19680$65785112@news.neostrada.pl>
    <76qh0cbzkbec.11t9h261tieyn$.dlg@40tude.net>
    <5f53c7be$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <8c0cmqf86ewc.yd6bro0ad20o$.dlg@40tude.net>
    <5f53d483$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2020 20:10:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Drogi Jacku! Weź przestań opowiadać farmazony.

    Moją rolą tu nie jest naprawianie świata czy choćby policji. Od tego
    macie swoich jajogłowych a jak wam braknie to se wynajmijcie. Ja tu
    jedynie wskazuję na złe praktyki i oczekuję konstruktywnego zrozumienia,
    nic więcej.
    Złą praktyka jest gonitwa, dobrą praktyką jest technika. Dam ci
    przykład. Gdybym był z drogówki, np. kupiłbym za własną kasę kamerkę
    samochodową i miał ją przypiętą do munduru. Mając opis bryki, blachy i
    zdjęcie delikwenta nie pędziłbym do radiowozu ścigać go, tylko bym
    opisał w raporcie zdarzenie. Dane są wystarczająco precyzyjne żeby go
    znaleźć choćby na drugi dzień. Ale zapewne macie rozporządzenia co glina
    może przypinać do munduru, kamerka okazałaby się nielegalna, ja bym miał
    kłopoty a kolega z posterunku miałby mi za złe że podrzucam mu robotę
    zamiast sam ją wykonać. Po kilku takich zdarzeniach bym wyleciał z
    policji za konfliktowość i na tym by się skończyła próba racjonalizacji
    postępowania. Co nie znaczy że nie można tego wprowadzić, jedynie trzeba
    chcieć. Lecz nikt od was nie chce, tak wam wygodnie.
    Dopóki nie przeorzecie swojej struktury i trybów działania, lepiej nie
    będzie.
    PS. Kiedyś zeznawałem w nieważnej sprawie. W pokoju przesłuchującego
    stał komp. Kiedy wyraziłem zdziwienie że taki przestarzały i czemu nie
    kupią mu lepszego, gość powiedział że to i tak jego własny :) To był
    wasz pionier tej myśli którą wyrażam w tym wątku.
    --
    Jacek
    -I hate haters-