  • Data: 2020-09-02 20:09:52
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2020 o 17:27, J.F. pisze:

    > Czyli jednak nie zadne przekroczenie uprawnien, a zabojstwo proponujesz ?
    > A pierwsze zdanie ... co sie nie podoba ?

    Bo broń "im dali" nie po to, by "ładowali do obywateli.

    > Nie dostaliby zgody na ladowanie, to nie powinni probowac ... a dzikie
    > harce w poblizu lotniska to proszenie sie o klopoty ...

    No więc wieża ich poinformowała, że jest zbyt niska podstawa chmur.
    Normalnie każdy by odleciał, a nie sprawdzał, czy może jednak ...

    > Tak sobie czytam
    > https://www.arslege.pl/kodeks-postepowania-karnego/k
    13/s517/
    > I mi wychodzi, ze dochodzenie to raczej nie ...

    Co "nie"?

    > A mnie takie zmyslanie to na przestepstwo wyglada :-)
    > Ale widac pokoleniom prokuratorow takie prawo nie przeszkadza ...
    > No ale to w zasadzie nic nie zmienia w dalszym rozumowaniu - wymyslasz
    > jakis pasujace przestepstwo, to znaczy ze policjanta podejrzewasz, choc
    > chyba nieformalnie na razie.
    > Nie wymyslisz ... to nie mozesz nawet sekcji zlecic ?

    No nie możesz.

    > No ale wtedy masz podkladke, ze zgon z nieznanych przyczyn.
    > Tylko nadal - co napisac? "zgon z niewyjasnionych przyczyn" to jak
    > rozumiem za malo ..
    > Nie ma jakiegos "postepowania wyjasniajacego" ?

    Jest. Sprawdzające się kodeksowo nazywa, ale nie możesz przykładowo
    biegłego powołać.

    > A sekcje robi biegly ?

    W każdym razie specjalista. Nie robią tego w patrolówce na sali odpraw
    pomiędzy odprawami :-)

    > Zawsze mozna przesluchac po raz drugi.

    Nawet i dziesiąty - o ile to ma sens. Po co słuchać drugi kogoś, kto i
    tak nie widział zdarzenia?

    --
    Robert Tomasik