  • Data: 2002-12-11 23:31:17
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3DF7B616.D47C9C47@elita.pl...

    > Jednak przedmówcy - jak on sobie wyobraża brak popytu?
    > Wymorduje wszystkich co tylko pomyślą o narkotykach ?

    Moim zdaniem wylapywanie dzieciakow posiadajacyh pol worka trawy nic nie da,
    bo nie tu lezy problem. NIe zmienia to jednak praw ekonomii

    Przede wszystkim trzeba sie zajac WYCHOWANIEM dzieci - i niestety, ale
    szkola nie zastapi tutaj nieudolnych rodzicow!
    Druga sprawa to wylapac w szkolach handlarzy - ale to jest nierealne - nie z
    nasza Policja - oni potrafia tylko zle zaparkowane auta wylapywac
    Jak sie ma do czynienia z dzieckiem, to rzeczywiscie powinno sie
    interweniowac - ale ja pali osoba dorosla, to najwyzej nie powinno sie jej
    stawki na ubezpieczenei podniesc - moim zdaniem alkohol jest duzo bardziej
    niebezpieczny niz jakas maryska, a jakos nikt nie dyskutuje nad prawnym
    aspektem jego posiadania przez pelnoletnich.

    Pozdrawiam
    Jarek