  • Data: 2002-12-12 06:50:21
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3DF76E48.92EB7D26@elita.pl...

    > I co z tego?

    co z tego??
    bez komentarza ;))))

    > Najlepiej jak w Tajlandii - kule w tors.
    > Co tam ludzkie życie, zdrowie i wolność - nic to nie znaczy wobec odrobiny
    > proszku, czy liścia.

    Gdzieś to przeczytał?? ;)

    > Dlaczego nie? Starszemu można, a 17 letniemu młodzianowi nie?

    A czy ja napisałem że akurat 17 latkowi. Gdzieś Ty to znów przeczytał?
    Nie wiem czy akurat 17 latkowi, może do 16 roku życia, nie ja się
    ustawodawstwem
    zajmuje. A dlatego że młodego człowieka jeszcze idzie nakierować, nie jest
    w pełni dojżały psychicznie, z resocjalizacją starszych ludzi już to bywa
    gorzej.
    Tylko nie pytaj dlaczego ;)))).

    > A jeśli nie?

    No to logiczne, że miałem na myśli żeby również surowo ukarać!
    Pytanie wydaje być się retoryczne.

    > Chyba coś Ci się tu pomieszało w nazwach.

    Proponuje książkę z ekonomii ;)). A dla wyjaśnienia.

    podaż - towary bądz usługi oferowane na rynku
    popyt - zbyt na powyżej wspomniane towary i usługi

    > Ależ karalność narkotyków już dawno dała niebywałe efekty!
    > Bezprecedensową w dziejach skalę deprawacji, przestępczości, korupcji
    > i staczania się uzależnionych na totalne dno.

    Czekaj dołącze się jeszcze ;)))))))))))
    Precz z władzą, Anarchia górą...!!! ;)))))))))))))))))))))

    > Nic tylko być dalej debilem i tak trzymać!

    No właśnie, święte słowa powiedziałeś Arku ;)))

    > Arek

    Pozdrawiam

    Darek