  • Data: 2011-03-31 07:04:53
    Temat: Re: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-31 08:56, Misiek pisze:

    > Nie musi, moze pojechac inna droga

    I o to chodzi. Twoje twierdzenie:

    "Za to rowerzysta ma prawo poruszac sie chodnikiem (jesli nie ma
    wydzielonego pasa dla rowerow i nie stwarza tym zagorzenia dla
    pieszych"

    jest nieprawdziwe.

    Pomijając już fakt, że "zagrorzenie" podjeżdża trochę "bulem i nadziejią" :)

    > Oswietlona? Niekoniecznie
    > Wystarcza chorawiewki na poczatku i koncu

    Nie w czasie niedostatecznej widoczności.

    Natomiast chciałem tylko wykazać, że nieprawdą jest, że w zakresie
    oświetlenia istnieją tak zwane "ogólne warunki" obowiązujące wszystkich.
    Każdy typ uczestnika ma zdefiniowane swoje warunki.

    > To zawioza cie do najblizszej ktora jest :-)

    A świstak...

    --
    Liwiusz