  • Data: 2011-03-31 12:53:37
    Temat: Re: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:in192o$vk9$1@news.onet.pl...

    > I o to chodzi. Twoje twierdzenie:
    >
    > "Za to rowerzysta ma prawo poruszac sie chodnikiem (jesli nie ma
    > wydzielonego pasa dla rowerow i nie stwarza tym zagorzenia dla
    > pieszych"
    >
    > jest nieprawdziwe.
    >
    > Pomijając już fakt, że "zagrorzenie" podjeżdża trochę "bulem i nadziejią"
    > :)

    A jednak prawdziwe. Jezdzilem przez 4 lata do pracy na rowerze - poruszalem
    sie glownie chodnikami ze wzgledu na duza ruchliwosc ulic ktorymi musial bym
    jechac. zasiegalem informacji w drogowce. Odpowiedzieli "jak powyzej".

    > Nie w czasie niedostatecznej widoczności.

    Dodaj do tego gradobicie, burze piaskowa i smog angielski. zaraz karzesz im
    chodzic ze "szperaczami" we wszystkich kolorach teczy. Nie ma takiego
    wymogu. Tym razem ty fantazjuj dalej :P

    > Natomiast chciałem tylko wykazać, że nieprawdą jest, że w zakresie
    > oświetlenia istnieją tak zwane "ogólne warunki" obowiązujące wszystkich.
    > Każdy typ uczestnika ma zdefiniowane swoje warunki.

    > A świstak...

    Siedzi w "wytrzezwialce" bo mial 0,4 promila :P
    Coz - obys sie nigdy nie przekonal ze mam racje :-)