    From: "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 22:37:17 +0200

    > Jakby go złapali, nawet niepijanego, to odwiesiliby mu karę.

    I w tym rzecz. Będę jechał trzeźwy, nie złamię żadnego przepisu. Zwykła
    kontorla i idę siedzieć. Dlatego nie mogę sobie pozwolić na zakaz jazdy
    rowerem na rok, zwłaszcza w przypadku, że jest to mój środek transportu
    miedzy pracami. To co mam zrezygnowa z jednej pracy? Do jednej mogę
    dojeżdząć MPK, ale do dwóch juz się ne wyrobię. Z jednej będzie mi się
    ciężko utrzymać (kredyt mieszkania) i państwo mniej zarobi na mnie z
    podatków. Skoro chcą mi podciąć skrzydła...

    Wiem, że xle zrobiłem i nie będe już jeździł po piwie. Tylko jak to teraz
    powiedzieć w sądzie. Czy jeszcze będę miał szansę opowiedzieć o swojej
    sytuacji czy idę tam tylko odsłuchać wyrok. Ktoś przechodził takie
    posiedzenie, może mi opowiedzieć jak to wygląda? Mam tam jakiś głos itd?