  • Data: 2017-06-06 09:36:13
    Temat: Re: Sprawa ułaskawienia Kamińskiego: TK v. SN
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:593606c6$0$17964$b1db1813$1367588f@news.astrawe
    b.com...
> [...]

    O WIELKI PRAWNIKU to może napiszesz dlaczego TY mógłbyś cokolwiek
    tłumaczyć, czy dlatego że jesteś profesorem prawa konstytucyjnego na UW lub
    UJ? Nie schylisz sie tak nisko, co? Moim zdaniem nie jesteś żadnym
    profesorem tylko politycznym kretynem który został odsunięty od koryta,
    sługusem tych którzy nie mogą się pogodzić z tym że oni już nie rządzą i
    dlatego siejesz jadem nienawiści. Brak konkretntych argumentów zasłaniasz
    swoją wielkością, a w rzeczywistości jesteś taki mały, malutki.....

    > Najpierw musimy mieć TK, a nie bandę niekompetentnych idiotów (vide
    > Przybłędzka) czy tępych sługusów partyjnych wsadzonych tam wyłącznie z
    > klucza partyjnego.

    BRAWO. Kolejna trafna wypowiedź WIELKIEGO PRAWNIKA, to dokładnie
    odzwierciedla co w Tobie siedzi i jaki jesteś politycznie spełniony, kogo
    jesteś sługusem i kto Ci płaci za brednie które rozsiewasz na tej grupie.

    > [....]
    > Tu nie ma mowy o sporze kompetencyjnym z jednego prostego powodu. TK nie
    > jest uprawniony do oceny wyroków SN, tylko do badania zgodności aktów
    > normatywnych z konstytucją. SN z kolei nie jest uprawniony do orzekania o
    > zgodności przepisów prawa z konstytucją. Jeśli ktoś twierdzi, że uchwała
    > SN jest aktem normatywnym, który w dodatku może być zaskarżony do TK, to
    > jest po protu idiotą.

    TAK. To powiedziałeś TY o WIELKI PRAWNIKU. Nic dodać nic odjąć. TY który
    znasz wszelkie prawa i TY który jesteś upoważniony do ich interpretacji na
    tej grupie dyskusyjnej.
    A przecież nie znasz nawet netetykiety, to za mądre dla takiego płatnego
    sługusa.

    > Może się opłacić. Banda głosujących na nich kretynów i tak wszystko [...]

    No i tylko to jedno zdanie całkowicie dyskwalifikuje cię jako człowieka,
    jesteś zwykłym bydlakiem. Szkoda słów....