  • Data: 2017-06-04 22:03:05
    Temat: Re: Sprawa ułaskawienia Kamińskiego: TK v. SN
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-02 o 20:57, J.F. pisze:

    > Ale tak powinno byc.
    > Bo chyba sie zgadzamy, ze wierzyciel nie powinien moc przedluzac
    > wierzytelnosci w nieskonczonosc samymi propozycjami.

    Po pierwsze - nie dyskutujemy o tym, na co się zgadzamy, a na co nie.
    Po drugie - nie widzę powodu, aby wierzyciel nie mógł przedłużać w
    nieskończoność. Wszczynając egzekucję może przedłużać w nieskończoność,
    to dlaczego nie poprzez mediacje?
    Po trzecie - (ad po pierwsze) - dyskutujemy o tym, jaki jest przepis, a
    nie jakie kto ma życzenia, aby było.

    > A jaka alternatywe proponujesz ?

    Podatek obrotowy, jedna stawka, bez odliczeń.

    --
    Liwiusz