  • Data: 2017-06-01 15:32:08
    Temat: Re: Sprawa ułaskawienia Kamińskiego: TK v. SN
    Od: k0pe <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Trefniś on 01.06.2017 13:18 wrote

    > Nie zmieniaj frontu.
    > Najpierw jęczysz "młodzi, nie zaznali życia, dużo zarabiają, asesorzy -
    > brak doświadczenia życiowego..."
    > A teraz nagle sięgasz do czasów tuż po wojnie, jeszcze za życia Ziutka
    > Stalina.

    > Stefan Michnik, brat swojego brata Mimimimichnika. Jeszcze żyje, ale w
    > Szwecji.
    > Znasz następnych? Ale skoro piszczysz - to niekoniecznie czynnych
    > sędziów, ale chociaż pod polską jurysdykcją! Wal śmiało!

    > Michnik też pewnie słyszał takie opowiastki od brata - dobrałeś się z
> [...]
    Absolwenci "Duraczówki" mieli wpływ na wiele karier prawniczych. Zresztą
    wielu bezpośrednio uczyli *rzemiosła*.
    Wśród ich uczniów są aktywni sędziowie, prokuratorzy i adwokaci. Ja nie
    jestem od wskazywania.
    Nadal uważam, że *doświadczenie życiowe* sędziów, to jest kpina z ludzi.
    Orzekać o winie lub jej braku powinni ludzie - czynnik społeczny, a nie
    sędzia. To jest człowiek, który może być alkoholikiem, narkomanem. Musi
    być kontrola społeczna.
    Już w tym wątku nie będę się wypowiadał.