  • 1. Data: 2008-02-12 13:00:40
    Temat: Sprawa o ustalenie spadku-pytanie.
    Od: "Jan naJ" <n...@n...pl>

    Witam,
    zostalem wezwany przez Sad jako jeden ze spadkobiercow w sprawie o
    stwierdzenie nabycia spadku. (dziadek i 3 wnukow, dzieci dziadka nie zyja)
    Jeden ze spadkobiercow nie opiekowal sie zmarlym, nie interesowal sie nim w
    zaden sposob.
    Czy istnieje mozliwosc aby Sad podzielil spadek w stopniu nazwijmy
    to-proporcjonalnym do zaangazowania w pomoc dla zmarlego za zycia? Jak to
    zrobic?
    Pozdrawiam
    Jan

  • 2. Data: 2008-02-12 13:07:59
    Temat: Re: Sprawa o ustalenie spadku-pytanie.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jan naJ pisze:

> [...]
    > Czy istnieje mozliwosc aby Sad podzielil spadek w stopniu nazwijmy
    > to-proporcjonalnym do zaangazowania w pomoc dla zmarlego za zycia? Jak to

    Nijak. To kto się kim opiekował nie ma znaczenia. Zwłaszcza przy braku
    testamentu.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-02-12 13:29:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    BTW jesli wnuk będący jedynym ustawowym spadkobiercą zabije swoją zamozną babcię i
    odbedzie kare, to majątek jest już
    jego?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-02-12 13:39:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    666 pisze:

    > BTW jesli wnuk będący jedynym ustawowym spadkobiercą zabije swoją zamozną babcię i
    odbedzie kare, to majątek jest już
    > jego?

    A odróżniasz brak opieki od zabójstwa? Ja o muchach a ty wampirach ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."