  • Data: 2010-05-28 19:58:01
    Temat: Re: Sprawa - Urząd Celny, ciekawe...
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Tomy M." napisał:

    > Hehe ... niestety to prawda, a nie prowokacja.
    > Sprawa nie dotyczy mnie bezpośrednio ale wiem
    > o niej wszystko. Nie pochlastam się jak kolega
    > przegra i zapłaci tą grzywnę (200-300 zł) ale
    > jestem ciekaw bo i mnie moze cos podobnego
    > spotkać w przyszłości.

    od razu zauważyłem że sprawa jest dziwna, stąd moje sugestie:O)
    w kazdym razie znajomy ma pełne prawo wglądu w akta włąsnej sprawy, więc
    lepiej niech się zainteresuje i zrobi ich kopie, chociaż pewnie będą jak się
    da mu to utrudniać:O(

    a to czy to ty, czy tfuj znajomy to tesz znaczenia nie ma, po sznurku idą do
    kłębka, zaczynają od znajomych:O(
    zwróć uwagę na dziwny fakt że znajomy wpuścił owych celnych do mieszkania
    (to był błąd, oraz to że ich nie wylegitymował i nie spisał), czy coś tam
    robili? bardzo prawdopodobnie że wpadli tylko po
    to żeby wcisnąć gdzieś podsłuch i jesteście ugotowani:O( zresztą częstą
    praktyką jest że jeśli podstępem nie uda się wcisnąć pluskfy to pozoruje się
    włamanie i sie zakłada, normalna praktyka kgb, ub, peło, zacznij
    porozumiewać się szyfrem:O)

    > Opinie o rządzie mam zawsze dokładnie taką
    > samą, bez względu kto rządzi. Tomy M.

    bo to są zawsze marionetki tych samych ludzi, wiec faktycznie nie ma
    znaczenia kto żondzi:O)