  • Data: 2019-04-19 19:02:51
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2019 o 16:46, J.F. pisze:

    > Zakladam, ze od poczatku.
    > A potem w sejfie komendanta, bo to material objety tajemnica sledztwa.

    Jak był dowodem w sprawie w którą byli uwikłani funkcjonariusze, to co
    robił w sejfie u komendanta zamist w prokuraturze?

    > Dziennikarze skad dostali - od komendanta, czy gdzies z prokuratury ?

    Nie wiem, ale obstawiam, że nie od komendanta.

    > To jest prad bezpieczny i mamy na to zapewnienie producenta :-)

    Ale jak się używa zgodnie z instrukcją. Zresztą wątpię, żeby producent
    napisał, że to w 100% bezpieczne. Nawet placebo nie jest w 100% bezpieczne.

    > Hm nie znam akt sprawy, ale gdzie te kamery ?

    Ja też nie, ale było w mediach stanowisko sądu. Kamery jak to kamery -
    na ulicach.

    > Wychodzi jednak, ze prokuratura sobie cos ubzdurala..

    Raczej zrobiło się głośno, więc chcieli mieć wynik. Nie po raz pierwszy
    nie ostatni, kiedy oberprokurator bawi się w sędziego i naciska na
    prokuratorów. Kiedyś kaczyński i Komenda, teraz zero...

    > Ale moze na zasadzie odszkodowania - byly podstawy, slusznie
    > aresztowalismy,
    > podejrzenia szybko wyjasnilismy, zwolnilismy ... winy funkcjonaruszy w
    > tym nie ma, ale winy podejrzanego tez, wiec mu wyplacimy.

    Trzebaby sprawdzić - nie chce mi się, więc pasuje;)

    > A sprawa sie ciagnie ledwo od grudnia 2017 ?

    Od sierpnia. Z tym że to, że w pierwszym pół roku nie wyznaczyli terminu
    nie jest niczym nadzwyczajnym. To że potem dopiero po następnym rojku
    już dziwne. Sprawdziłem - w tym sądzie ponad 80% spraw kończy się przed
    upływem dwóch lat.

    > Nie mowie nie ale to prezes przedluza, czy sedzia prowadzacy ?

    A skąd mam wiedzieć - dopiero pierwsza rozprawa była. Tak czy inaczej -
    raczej dużych nadziei nie mam - sprawa niby prosta, dyrektywa rady jest
    jaka jest i nie pozwala kodeksu pracy w tym zakresie obchodzić, ale
    grają u siebie - a gospodarzom pomagają ściany.

    > No poprawienie pracy sadow przeciez :-)

    No to jak poprawienie, to masz dowód na to, że prezes ma wpływ - jakby
    nie miał, to jakby miał poprawić? :P

    > A teraz to musisz isc do gazety z zarzutem - moja prosta sprawa ciagnie
    > sie juz dwa lata, tak poprawili :-)

    Przecież oni to mają w dupie. Jeszcze żonę mi okrzykną madkom, co to
    robić nie chce (już to sugerowali w piśmie procesowym robiąc zarzut...
    czemu nie aplikowała na stanowisko, które w rzeczywistości nie uległo
    likwidacji). Zresztą - jak porzypadkiem wygram to należy się wypłasta za
    cały okres do prawomocnego wyroku - ty płacisz;) Z drugiej strony im
    dłużej to trwa tym bardziej dupę szkłem będą podcierać.

    > Normalnie to bym rzekl, ze optymalizacja ... ale w sadzie moze
    > faktycznie nie wskazana, i przydalaby sie losowosc :-)

    Z jednej strony rzeczywiście może i prościej, z drugiej strony... no
    skoro ma być losowo, to powiem tak - jaka jest szansa, żeby przede mną
    na wokandzie wisiała analogiczna sprawa - trochę tak jak z kulsonami co
    im się baterie razem wyczerpały. Powiem wprost - nie wierzę tu w przypadek.

    > Warszawa duze miasto i sedziow w tym sadzie/wydziale jak rozumiem duzo ?

    Aż sprawdziłem za twoją namową statystyki tego sądu- mieszczę się w
    ostatnich 15% jeśli chodzi o wyznaczenie pierwszego terminu rozprawy i
    ostatnich 25% jeśli chodzi o czas uzyskania wyroku, zakładając, że uda
    się wcześniej niż po trzech latach. O tyle podejrzane, że bez żadnych
    świadków, same papierki dołączone do pism procesowych, a sprawy co się
    długo ciągną to zwykle ze względu na świadków.

    > No to drugi zarzut do gazety - przed wyborami w sam raz :-)

    Jak wyżej. Zresztą po pierwsze to nie te wybory, po drugie gdzie - do
    wyborczej za paywallem? Problem w tym, że w zasadzie ci którzy czytają
    poważne gazety to raczej nie ci, co nie wiedzą na kogo głosować. Do
    faktu to raczejbym swojego nazwiska wolał nie wsadzać. Poczekam - jak
    wygram to pare tysi za miesiąc na koszt państwa wpadnie;)

    Shrek