  • Data: 2019-04-20 15:23:26
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2019 o 15:08, J.F. pisze:

    > Np prokurator film skopiowal, a reszte oddal wlascicielowi na
    > przechowanie.

    To byłaby jakaś nowość. Bo jak komputer zabiorą to nie kopiują tylko
    oddają po paru latacgh, algo wgrywają pornografię dziecięcą i w ogóle
    nie oddają.

    > No wlasnie ... czyli ktos jeszcze to nagranie mial, nie tylko
    > komendant w sejfie ...

    Dlatego pytałem o definicję "początku". Bo jak sprawa się rypła, to
    wszyscy mieli;)

    > Na razie sa dosc rzadko.

    Dokadnie z tego co pamiętam co 5 minut i 16 sekund;)

    > Ale jakis tam sposob dzialania wymyslili, i nawet nie sprawdzili..

    No na to wychodzi. A zero już publicznie człowieka osądził.

    > Od zlozenia czy od pierwszej rozprawy ?

    Od nadania numeru z tego co zrozumiałem.

    > Tak czy inaczej - sad ma jeszcze pare miesiecy, protestowac mozesz
    > dopiero za rok :-)

    Dokładnie za trzy miechy i parę dni. Sądzisz że się wyrobią, skoro daty
    drugiej rozprawy nie ma? ;)

    > Poza tym twoja sprawa szczegolnie trudna :-)

    Wręcz przeciwnie - wyjątkowo łatwa. Wszystko na papierach, żadnych
    świadków, o hierarchi przepisów mówi wprost konstytucja. O "zarządzeniu
    ministra" nawet nie wspomina.

    > I sedzia na pierwszej rozprawie nie wyznaczyl/a nastepnej ?

    Wyznaczyła - za cztery miesiące. A potem spadła z wokandy z powodu choroby.

    > Chyba nie calkiem.
    > Patrza pilnie w te slupki, patrza :-)

    Powiedzmy sobie wprost - im się te stanowiska należały. Nie może być
    tak, żeby jakaś madka blokowała przejmowanie państwa. BTW - padło fajne
    stwierdzenie - skoro ustawa mówi, że decyzję podejmowano na podstawie
    jedynie stanowiska i staży pracy to sygeruje to dyskryminację ze względu
    na okres zatrudnienia czyli za których rządów. Odpowiedź - cechą
    relewantną jest okres zatrudnienia a nie moment przyjęcia do pracy. Sąd
    to łyknął. I jak tu ich poważnie traktować?

    > Jesli bylo wiecej zwolnien ... to moze i wiecej takich spraw ...

    Ale nie aż tyle - wpływa ponad 1000 rocznie. Pisdy zwolniły w ANR i ARR
    trochę ponad 60 osób chronionych przepisami "okołomacirzyńskimi" w całej
    Polsce - co wszyscy trafili do tego samego sądu?

    > IMO zle patrzysz - spojrz na sasiednie sprawy tego samego wydzialu -
    > czemu im wyznaczono szybko, a wam pozno.

    Nie mam takiej możliwości - sprawdziłem statystykę za ostatni rok.

    > Moze trzeba zajrzec w akta, co sie tam dzieje ...

    No właśnie nic się nie dzieje. Przynajmniej nie w aktach.

    > Akurat wszystko jedno jakie. A teraz akurat czas bardzo wyborczy :-)

    > Wazne, zeby byl szum :-)

    E tam. Czasem rozmawiam z pisdami. Oni są impregnowani "abopeło". Z
    jednym pracuje - mówi, że to co zrobili to skurwysyństwo. Zgadnij na
    kogo będzie głosował.

    Shrek