  • Data: 2019-04-19 14:51:12
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2019 o 14:12, J.F. pisze:

    > Bez przesady - od poczatku w rekach prokuratora.

    Zdefiniuj od początku. Bo najpierw w sejfie u komendanta.

    > Nie morduje, tylko naduzywa uprawnien.

    Morduje - torturuje, razi prądem, dusi i na końcu mamy trupa. Na tej
    zasadzie, to wobec Przemyka też nadużyto uprawnień. A Popiełuszki? Zanim
    dojdziesz, do tego że skoro kogoś nie skazano to znaczy że przestępstwa
    nie było, to spieszę z wyjaśnieniem, że to nieprawda. Zresztą stalina i
    hitlera chyba do tej pory nie osądzono?

    > Nie przesadzajmy tez z alibi. Nalezy raczej powiedziec, ze kamery przy
    > tym nie bylo.

    Przeprowadzono eksperyment sądowy i czas kiedy był poza kamerą
    przekraczał wymagany do popełnienia zarzucanych mu czynów. Sprawdzano
    czterokrotnie - jak dla mnie alibi. Dla sądu zresztą również.

    > Bezpodstawnie byloby bezprawnie. Musialy byc wystarczajace podstawy :-)

    Skoro przyznają w takich przypadkach odszkodowanie za bezpodstawny
    areszt, to znaczy, że bezpodstawny;)

    > Wystarczyloby, ale dobrze byloby sprawdzic:
    > -kiedy powolana,

    Łatwo sprawdzić - 9 stycznia 2018

    > -czy tylko te jedna sprawe tak przedluza,

    Tego już łatwo nie sprwadzisz.

    > -w jaki sposob przedluza - bo chyba jej nie prowadzi ?

    Odpowiem tak: Sztandarowym tłumaczeniem pisiorów dlaczego trzeba
    konieczna była wymiana prezesów sądów poza konstytucją było, że ma to w
    sposób radykalny poprawić pracę sądów. Więc same pisory nie tylko
    przyznają, ale wręcz stanowczo twierdzą, że prezes wpływa w sposób
    znaczący na pracę sędziów. NIe wiem gdzie pracujesz, ale nie ma chyba
    instytucji w której szef nie miałby jakiegoś wpływu na podwładnego - od
    formalnego do zupełnie nieformalnego. Nie trzeba mieć foliowej czapeczki
    na głowie, żeby uznać, że skoro pis tak zaciekle walczył o "reformę"
    sądów, to miał w tym jakiś ważny cel.

    BTW - sprawdzę w wolnym czasie, ale w pierwszych pismach chyba inne
    nazwisko widniało. No a potem ktoś tak polosował, że ten sam sędzia
    prowadzi podobne sprawy. Ot maszyna losująca.