    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spór z TPSA
    Date: Sun, 5 Oct 2003 15:22:27 -0500

    "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:blpsp0$840$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kochani, prosze o porade jak postepowac z TPSA.
    > W skrocie.
    > Wygralem proces w sadzie z TPSA o bezumowne korzystanie z mojej
    > nieruchomosci na skutek posadowienia na niej studzienki telekom.
    > Pieniadze otrzymalem i na dodatek podpisalem umowe dzierzawy tego
    miejasca.
    > Zmienily sie moje plany i wypowiedzialem umowe.
    > termin wypowiedzenia wrzesien 2004.
    > W odpowiedzi telekomunikacja ( mysle, bierze odwet ) zasugerowala mi , ze
    > jezeli bede korzystal nadal z jej uslug to wraz z demontazem studzienki
> [...]

    No tak, nagle TPSA się obudziła, że będzie musiała kable przekładać co jest
    jej nie na rękę.
    Rzeczywiście twoja umowa o dzierżawę ma się nijak do twojej umowy o telefon.
    Tych dwóch spraw łączyć nie można.
    Z drugiej stony jak się tepsa będzie musiała wynieść, a nie będzie miała
    dokąd, to zmuszona będzie ona wam wypowiedzieć umowy z przyczyn
    technicznych.
    I znajdź mi teraz paragraf, który mówi, że tepsa zwróci ci opłatę, gdy to
    ona wypowiada umowę.
    A fakt faktem za kolejne przyłączenie bedziesz musiał zapłacić.
    Zadaje się, że nikt nie rozpatrywał przypadku gdy to tpsa wypowida umową z
    przyczyn technicznych.