  • Data: 2023-07-17 14:23:45
    Temat: Re: Spółka z o.o.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 Jul 2023 14:02:05 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Czyli nie jest zabronione zakazać.

    A propos - czy jest różnica miedzy zapisem:
    "udziałowiec nie może zbyć udziałów bez zgody pozostałych wspólników"
    "zbycie udziałów bez zgody pozostalych wspólników jest bezskuteczne".

    Bo spotkałem sie z drugim zapisem, i nie wiem - prawnik chciał sie
    pochwalic swoją znajomością zawiłych formuł, czy to jest istotnie
    lepsza treść ?

    J.