  • 1. Data: 2004-10-31 10:38:06
    Temat: Spółka komandytowa - prośba o porade.
    Od: " Kuba" <m...@g...pl>

    Spółka komandytowa-prośba o porade.

    Witam,
    Mam kilka pytań związanych ze spółką komandytową:
    1. Ile trwa i kosztuje rejestracja ww. spółki
    2. Czy mógłbym zarejestrować ww. w imieniu dwóch obcokrajowców (obywateli
    Unii, oczywiście sółka jest na nich, oni potrzebują kogoś w Polsce kto im to
    zrobi- jeśli oczywiście tak można zrobić).
    Oni chcieliby żeby wszystkie formalności doprowadzić do momentu w którym oni
    przyjeżdżają i podpisują wszystko w ciągu jednego dnia- czy wogóle można
    ograniczyć ich wizyty do jednej? Ewentualnie jakie pełnomocnictwa powinienem
    sobie załatwić.
    3. Jeśli nie będzie żadbych przeszkód natury prawnej to czy ja jako osoba
    fizyczna będę mógł im to zarejestrować? (do wczoraj byłęm pewien, że tak
    jednak wczoraj powiedzieli mi, że w ich kraju do założenia spółki uprawnione
    są tylko osoby typu adwokat, notariusz itp.)

    To by było na tyle moich pytań. Jeśli ktoś może pomóc to bardzo bym prosił.

    Pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2004-10-31 17:25:28
    Temat: Re: Spółka komandytowa - prośba o porade.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2004 10:38:06 +0000 (UTC), Kuba naskrobał(a):

> [...]
    > jednak wczoraj powiedzieli mi, że w ich kraju do założenia spółki uprawnione
    > są tylko osoby typu adwokat, notariusz itp.)

    niech ktoś mnie poprawi bo może sie mylę - szczególnie od chwili wejścia do
    UE - ale obcokrajowiec chyba może być w Polsce właścicielem tylko spółki
    kapitałowej nieprawdaż? :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-31 22:34:58
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > niech ktoś mnie poprawi bo może sie mylę - szczególnie od chwili wejścia
    do
    > UE - ale obcokrajowiec chyba może być w Polsce właścicielem tylko spółki
    > kapitałowej nieprawdaż? :>

    A to niby dlaczego?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-11-01 22:05:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004, Tomasz Waszczyński wrote:

> [...]
    >+ > chwili wejścia do
    >+ > UE - ale obcokrajowiec chyba może być w Polsce właścicielem
    >+ > tylko spółki kapitałowej nieprawdaż? :>

    ...też stoję w kolejce po oświecenie... :)

    pozdrowienia, Gotfryd