    From: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółka cywilna...
    Date: Sat, 10 Apr 2004 09:37:26 +0200

    > Podstawowa cecha spolki kapitalowej jest wlasna osobowosc prawna oraz wlasny
    > kapital.
    >
    > To naprawde alfabet prawa w tej sferze. Prosciej juz tego wyjasnic sie nie
    > da. Spytaj swojego wykladowcy, bo inaczej oblejesz na egzaminie, bodaj juz
    > na pierwszym roku...

    Stary! Jak czytam te twoje bzdury, nie tylko tu, ale tez co do innych
    postow, to zastanawiam sie skad sie urwales. Naprawde... daruj sobie. Nie
    wiem skad przyszlo ci do glowy, ze cokolwiek wiesz o prawie. Skonczyles
    jakas ekonomie z elementami prawa czy co? Zarzadzanie i marketing? Moze
    jestes jakims hmm...kierownikiem po elementach prawa...no nie wiem.
    Ale wiedz: piszesz takie bzudry, ze mi sie noz w kieszeni otwiera...

    ...mam nadzieje, ze to nie tylko moja opinia i reszta grupy podziela moje
    zdanie.

    Konrad