  • Data: 2018-05-07 20:44:45
    Temat: Re: Spólka bez wladz a pojazd jezdzi.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5aee02c9$0$693$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05-05-18 o 19:32, J.F. pisze:

    >Ma obowiązek.

    Ma obowiazek dzialac w zarzadzie, czy ma obowiazek powolac nowy zarzad
    ?
    Ale to drugie to przeciez nie stary zarzad ma obowiazek.

    >Może, ale do mianowania kolejnego nadal jest. Natomiast może
    >przykłądowo
    >złożyć wniosek o zarząd komisaryczny, upadłość, likwidację.

    Do upadlosci powiedzmy ze nie ma podstaw, skoro opuszcza spolke w
    dobrej kondycji (zalozmy).
    Do likwidacji chyba tez nie.
    Zarzad komisaryczny ... no, po paru tygodniach moglby cos takiego
    zlozyc, skoro go nie chca zami wypisac.

    >Tak, czy
    >inaczej wiążący jest wpis, a tam stary zarząd zmieniany jest na nowy.

    Ale chyba sa jakies granice tego wiazania.
    Cos mi to za bardzo na niewolnictwo wyglada, to sie nie moze ostac w
    sadach, najwyzej sie do Strasburga odwola :-)

    >Inna sprawa, że niesztuka słupa mianować.

    Jak rozumiem - "spolka" nie chce. A prezes ... nie ma takich
    kompetencji, a zreszta zrezygnowal, to juz nie jest prezesem :-)

    J.