    From: " ąćęłń" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielnia Mieszkaniowa - problem z korektą faktury
    Date: Mon, 30 May 2011 12:23:02 +0000 (UTC)

    Odpowiedzieć pisemnie (z potwierdzeniem odbioru), że ich roszczenie jest
    niesłuszne i nienależne (opisując, co opisałeś).
    I koniecznie tak odpowiadać na kolejne wezwania do zapłaty.
    Dzięki czemu raczej nie uzyskają nakazu zapłaty (zaocznie dla Ciebie, bez
    rozprawy) ani nie wpiszą do rejestru dłużników.

    Tak czy inaczej jesli zbyłeś spółdzielcze prawo, to jeszcze należy Ci się
    zwrot wkładów, udziałów, nadwyżki po zakończeniu roku, rozliczenie mediów (na
    plus lub na minus) więc to potrwa.

    -----
    > 10 maja sprzedałem lokal i poinformowałem o tym S-nię prosząc jednocześnie
    o wystawienie korekty faktury.