  • Data: 2007-01-31 04:45:32
    Temat: Re: Spłacanie długów gosp.czy alimenty ?
    Od: "Morski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadza się. Alimenty są przed wszystkimi innymi zobowiazaniami egzekwowanymi
    przez komorników i poborców skarbowych.
    Musisz je tylko mieć zasądzone i zgłoszone do komornika.

    Ciekawostką jest,że przepis mówi iż na alimenty można zabrać do 60 % pensji ale
    nie więcej niż minimum socjalne, gdy w przypadku innych czynności komorniczych
    to ograniczenie wynosi 50%.
    Pozdrawiam
    Morski

    Witam