  • 11. Data: 2007-05-26 20:44:34
    Temat: Re: Spis mieszkańców miejscowości
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 maja 2007 13:29
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f395ut$204$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Raczej nie. Musisz iść na tę ulicę i zapytać tę osobę o nazwisko, mieć
    > numer domu. Co więcej na jednej ulicy może mieszkać wiele osób o tym samym
    > imieniu i nazwisku. Zresztą pod jednym numerem również.

    Może w warszawie.... W mojej rodzinnej wsi to wystarczy jak zaadresujesz
    list moim nazwiskiem, a dojdzie. Wszyscy się znają. W średnich miastach
    typu Zabrze też zapewne w 90% przypadków ulica i nazwisko identyfikują
    jednoznacznie.

    Aczkolwiek nie wiem czemu ludziom to przeszkadza :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 12. Data: 2007-05-26 22:59:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież większość danych osobowych to właśnie nazwisko, imię i zwykle
    > adres i takie dane są chronione.

    Ale cały adres, a nie ulica.

  • 13. Data: 2007-05-27 17:01:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Ale cały adres, a nie ulica.

    Uważam, że po imieniu/nazwisku i ulicy w większości przypadków potrafisz
    zidentyfikować gościa. W małych miejscowościach to nawet bez ulicy. Takie
    moje zdanie, nie wiem jak orzecznictwo.

  • 14. Data: 2007-05-27 19:15:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uważam, że po imieniu/nazwisku i ulicy w większości przypadków potrafisz
    > zidentyfikować gościa. W małych miejscowościach to nawet bez ulicy. Takie
    > moje zdanie, nie wiem jak orzecznictwo.

    Ależ oczywiście, że tak. Jak tego gościa znasz. Ale jak go znasz, to w
    ogóle nie ma o czym mówić, bo znasz te dane. Ale dla mnie, czy dla Ciebie
    te dane na zacytowanej stronie nic nie powiedzą. Oczywiście możemy jechać
    do tej miejscowości i zacząć przepytywać osoby.