  • Data: 2004-02-23 13:02:41
    Temat: Re: Spalona altanka vs PZU
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dnia pon 23. lutego 2004 13:53 , osobnik podajacy sie za Zbynek Ltd. byl
    laskaw napisac:

    > Witam
    >
    > Altanka byla ubezpieczona. Na druku ubezpieczenia jest podana jej
    > wartosc w stanie nowym na 10.000 zl. Rok budowy 1990. Jej wartosc
    > przyjeta do ubezpieczenia w 2002r to 7.000 zl. Zuzycie oceniono
    > na 14 %.
    > No i domek sie spalil. Do gruntu.
    > Nasz "kochany" Powszechny Zaklad Udreki wyliczajac kwote
    > odszkodowania ocenil, ze faktyczne zuzycie budynku bylo w
    > wysokosci 86 %. Przyznano zatem odszkodowanie w sumie 853 zl.

    odwolaj sie od tej decyzji, ale pewnie nic to nie da
    nastepnie zluz pozew do sadu i poinformuj o tym pzu, napewno przystapia
    do negocjacji w sprawie polubownego zalatwienia sprawy

    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta