    From: "Marych" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek - zażalenie na zapis w testamencie
    Date: Tue, 17 May 2005 14:26:28 +0200

    Johnson wrote:
    > Sprawa jest przegrana.

    Napisz proszę dlaczego. Czy taki świstek, bo to zaświadczenie to zwykły
    świstek, jest nic nie warty. Czy może dlatego, że nie ma na nim nazwisk
    rodziców?

    Bo ja nie rozumiem dwóch rzeczy: dlaczego sąd przysłał matce kopię
    testamentu i prosi o ustosunkowanie się (nie jest to przecież najbliższa
    rodzina) i dlaczego wzywa matkę na sprawę. Po co w ogóle ta sprawa? Ze
    strony rodziców nie było żadnych ruchów prawnych.

    Ciotka twierdziła jakiś czas temu, jeszcze przed śmiercią wuja, że ten
    milion, gdy rodzice odmówili przyjęcia gotówki, włożyła na konto i w każdej
    chwili jest do odebrania przez rodziców, wraz z procentemi. Uzbierało się
    tego do dziś kilka, a może nawet paręnaście tysięcy.

    Będę zobowiązany, jeśli znajdziesz chwilę, by mi to wyjaśnić.

    --
    Pozdr, Marych
    gg: 3105368