  • Data: 2016-01-03 03:24:31
    Temat: Re: Spadek - jak zrobić najkorzystniej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Jankowski wrote:

    > Natomiast sprzedanie nieruchomości przynosi sprzedającemu przychód i od
    > tego przychodu może być podatek. I tylko sprzedanie.

    masz racje, zapedzilem sie.

    Wychodzi mi na to, ze trzej bracia przyjmuja spadek robia dzial spadku
    tak aby wyszlo mieszkanie na tego co trzeba i potem darowizna dla syna.

    Przy czym to syn musi uwazac aby przy sprzedazy załapac sie na
    niepłacenie podatku.
    Czasami US miał wątpliwości co do spłaty całości kredytu kwotą ze
    sprzedaży jeśli kredyt był wspólny ma małożonków. Uznawał tylko połowę
    kwoty.