eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami. › Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    From: "emeryt" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    Date: Sat, 27 Aug 2011 20:49:12 +0200

    > Dziękuję za odpowiedź. Rzeczywiście takiego odprowadzenia nie posiadam a z
    > tego co teraz czytam powinno ono być do szczelnych zbiorników. Cóż w takim
    > razie czeka mnie pracowity tydzień by podporządkować się ustawie i
    > doprowadzić do porządku sposób przechowania nawozu.

    Jeżeli już coś będziesz robił, to sprawdz odległości jakie są wymagane.
    Miałem gdzieś link ale nie mogę poszukać a nie mam czasu guglowac,
    cos mi sie po głowie kołacze odległość 30 albo 50m od okien, ale nie jestem
    pewien.

    Tak juz nie na temat, ale pomyśl czy nie warto jednak czymś zabezpieczyć
    samej "kupy", żeby zminimalizować smród, czymś okryć. Sam przyznajesz, że
    śmierdzi, ja rozumiem, że to jest wieś i ktoś kto się na nią sprowadza
    ma coś za coś. Jednak pamiętaj, że nie wiesz ile lat w tej miejscowości
    spędzisz a walka z sąsiadami to chyba najgorsze co można zrobić, nawet
    jeżeli
    prawo będzie po Twojej stronie. Pomimo tego, że ja sam pochodzę ze wsi,
    jednk
    jeżeli smród jest spory, to też bym się trochę wkurzał. Ale to tak w ramach
    mojej prywatnej opinii.

    pzdr
    e.