    From: "g0ris" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierć osoby na którą jest jednoosobowa DG raz jeszcze...
    Date: Sun, 22 Jan 2006 20:13:23 +0100

    > Powiedziałbym, że stwierdziła to osoba być może mająca dużą wiedzę w
    > zakresie spadków, ale zerową w zakresie DG. Jawność obrotu gospodarczego
    > oraz inne przepisy wymagają ujawnienia przedsiębiorcy w stosownych
    > rejestrach oraz zgłoszenia podatkowego i w zakresie ubezpieczeń
    > społecznych. Powstają również zobowiązania z tytułu Kodeksu pracy.
    >
    > Majątek oraz inne wartości na jakich jest realizowana działalność
    > gospodarcza nie ma wpływu na ten podstawowy element DG. Spokojnie można
    > prowadzić DG na wydzierżawionym majątku lub - jak proponowałem w tym
> [...]
    Nie jestem prawnikiem i nie rozumiem tego zabardzp ... Dlatego proszę o
    informację czy dobrze zrozumiałem - że działalność może być prowadzona przez
    jakąś inną osobę fizyczną do czasu gdy np nie powstanie nowa działalność już
    zarejestrowana na docelową osobę? Tzn, że nie trzeba będzie tej działalności
    do tego czasu (w tym wypadku do marca) wyrejestrowywać i będzie można
    normalnie wystawiać faktury itp?

    Pzdr
    g0ris