    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 2 Apr 2013 23:15:25 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Śmieci u nas znam szczegóły;)

    On Tue, 2 Apr 2013, W wrote:

    > http://www.mznk.jaworzno.pl/index.php/przedsiebiorcy
    -instytucje

    No fakt.
    Wykazali się pomyślunkiem.
    IMVHO to ichni pomysł :) - mam na myśli słowa "każdy
    przedsiębiorca". Za to, czy i u mnie nikt tego jeszcze
    nie dopisze głowy nie dam :[, ale logiki w tym nie ma
    (zajrzałem do ustawy, posłowie się nie wygłupili, ale oczywiście
    nie wiem czy nie istnieje jakieś rozporządzenie o którym
    nie wiem, ale z kolei rozporządzeniem nie można nakładać
    obowiązków).

    > I co wynika z deklaracji w Twojej gminie?

    "od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy
    a powstają odpady komunalne [...]"

    Jest również pozycja "mieszana" z tym samym zastrzeżeniem:
    "...a powstają odpady komunalne".

    Krótko mówiąc, obowiązek powstaje nie z okazji bycia przedsiębiorcą,
    a z okazji produkowania śmieci komunalnych.
    Cały czas oczywiście z zastrzeżeniem, że dyskutujemy o przepisach
    dotyczących odpadów komunalnych (a nie przemysłowych, elektrośmieci
    i innych takich, bo te nie są skorelowane z tematem).

    pzdr, Gotfryd