    Date: Fri, 02 Aug 2013 09:02:56 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd

    W dniu 02.08.2013 08:53, RadoslawF pisze:

    > Ale sklepy są czynne po kilkanaście godzin dziennie, plus znam
    > kilka tzw. nocnych czyli całodobowych. Ale twoje tłumaczenie tylko
    > potwierdza że zdajesz sobie sprawę jaką durnotą jest ograniczanie
    > czasu dojścia do śmietników.

    Gdybym był korzystający z takiego sortowania śmieci, zostawiałbym śmieci
    pod bramką do śmietnika z karteczką o treści: "Drogi .....(tutaj
    określenie tego kto otwiera)..... Proszę o instruktaż sortowania śmieci
    na przykładzie moich. Niestety ze względu na nawał obowiązków nie mogę
    być przy tym obecny. (podpis)"

    p. m.