  • Data: 2013-08-02 11:04:25
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.08.2013 10:51, Marcin N wrote:

    > Ale najlepsze jest to: śmieciarka przyjeżdża o 5:30 rano i tak hałasuje,
    > że budzi wszystkich na osiedlu. Kiedyś przyjeżdżała "w godzinach
    > urzędowania".

    To ja z kolei narzekam, bo jak przyjezdzali wlasnie bladym switem, to
    tylko w lecie budzilo, ale szlo sie spac potem jak trzeba ;)

    Teraz w slonsu kontenery potrafia czekac od rana do nawet 15-tej.

    Neapol kurwa.

    Rozgrzane na sloncu smieci biologiczne capia przez caly dzien.

    Podobnie jest w centrum - przechodzilem jakis tydzien temu i filipa,
    dluga, i cala okolica - powystawiane kubly, godzina kolo 16-tej, skwar,
    kubly czekaja...

    zen.aspx