    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    Date: Fri, 02 Aug 2013 08:53:24 +0200

    Dnia 2013-08-01 19:46, Użytkownik Helios napisał:

    > ale podawali w tefałenie jakis przykład gdzieś ogrodzono smietniki,
    > wydzielono miejsce i zatrudniono na 2 godziny dziennie pracownika który
    > otwiera "śmietnik" i w jego obecności ludzie wyrzucają, podobno wszyscy
    > są zadowoleni

    Gorzej jak te dwie godziny będą kolidować komuś z czasem pracy.
    Ale kogo to obchodzi, niewolnicy maja się dostosować i nie marudzić.

    > ja stwierdziłem że to BARDZO DOBRY POMYSŁ, zniknie podrzucanie śmieci,
    > każdy będzie musiał sortować, powstaną miejsca pracy, zamiast kase
    > wyrzucać nie wiadomo na co

    Głupi jesteś. Kiedyś podrzucał innym bo nie płacił, teraz będzie
    podrzucał bo oszczędza czas i worki na sortowaniu. A przed każdym
    zamkniętym śmietnikiem policjanta czy innego ciecia nie postawisz.

    > skoro do sklepu idziemy w okreslonych godzinach (gdy jest czynny)
    > kupować te śmieci, tam też jesteśmy kontrolowani to analogicznie powinny
    > wyglądać śmietniki (no moze klima zbedna:)

    Ale sklepy są czynne po kilkanaście godzin dziennie, plus znam
    kilka tzw. nocnych czyli całodobowych. Ale twoje tłumaczenie tylko
    potwierdza że zdajesz sobie sprawę jaką durnotą jest ograniczanie
    czasu dojścia do śmietników.