  • Data: 2006-04-19 22:55:04
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości
    news:e22b5c$ce8$2@inews.gazeta.pl...
    > no to nawet gdy 50 % bedzie wiezniow, to drugie 50% ma glowdowac bez
    > wyroku bo kirze sie nie podoba ze nie jedza gowna ?

    Piszesz (w każdym swoim poście) tak niechlujnie, że aż
    nie chce się odpisywać. Nierzadko dzieci ze szkoły
    podstawowej potrafią pisać staranniej.

    Nie mam pojęcia, o jakiej Kirze piszesz, to raz.

    Dwa - przyczepiłeś się (nie wiem, po jaką cholerę) do pojęcia
    "Areszt Śledczy", mimo że od "Zakładu Karnego" zazwyczaj niewiele
    się on różni (a we wspomnianym AŚ w Piotrkowie przebywają też
    skazani).

    Trzy - nie mam pojęcia, o jakim głodowaniu bełkoczesz.

    Z mojej strony EOT (chyba że napiszesz coś z sensem
    i starannie).

    Piotr