  • Data: 2006-04-20 09:17:17
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > Po pierwsze Kai,

    mnie zawsze uczono ze wyrazy ktore sie koncza w ten sposob odmienia sie
    tak jak napisalem, przyznam Ci racje jezeli podasz jakies zrodlo,
    szukalem w internecie i jakos nic nie znalazlem.

    >po drugie - skąd info, ze Kaja i Kira to koleżanki?

    z grupy pl.soc.seks, sprobuj cos na jedna 'nagadac' to druga oczy
    wydrapie :)

    > Ale wolno jej tak uważać, czy nie?

    uwazac wolno ale niech nie rowpowszechnia takich bredni za pomoca
    srodkow masowego komunikowania. Bo to zalatuje taka glupota jak
    szerzenie hasla 'prawo chroni przestepcow'. Ktos przeczyta - pusci te
    brednie dalej, ten dalej i rozejdzie sie po calej polsce.

    P.