  • Data: 2006-04-14 09:17:20
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej wrote:

    > Widzę że masz spore obawy a troska wynika chyba z tego, że nie płacisz
    > podatków no i w najbliższym czasie planujesz tam pobyt. ;-)
    >
    > Pozdrawiam.

    A czytasz więcej ob. Kaji na grupie?

    Ta panna nie ma za grosz rozumu i rozwagi przy doborze tekstów.
    nie robi analizy czy to bełkot, coś ważnego czy plotki. Nawet się nie
    zastanawia co klika, i własnie to chciałem udowodnic. Że jak ktos kupuje
    cos co musi kupic (jedzenie dla osadzonych), to po prostu to kupuje.
    Epatowanie kwotą - no jak dużo ich jest to dużo kosztuje jedzenie.
    Porównaniem do szpitala - od zawsze więzien dostawał lepiej niż chory.
    I czy kupuje a czy b nie ma większego zbaczenia dla podatnika, bo i tak
    x zł musi zostać wydane.

    Amen

    MZ