  • 71. Data: 2011-07-12 22:38:45
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 22:32:23 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > A co Ty z tym odcieciem od kaski? Projekcja? Bo nikt wiecej o tym nie
    > pisze. Temat dotyczyl mozliwosci zwrotu towaru.

    Nie - temat dotyczy bUlu synka z powodu machania mu przed nosem bonusem i z
    powodu ubytku kasy rodziców - podczas gdy oni cali zadowoleni (jak sam
    pisze, sprzęt hula), więc ani myślą zwracać.
    Wnioskowanie jest tutaj proste.
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 72. Data: 2011-07-12 22:39:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 12 Jul 2011 17:32:03 +0200, januszek napisał(a):

    > Ikselka napisa?(a):

    > Karmi sie Twoimi odpowiedziami. Ignoruj.
    >
    > j.

    Trochę trudne, ale można spróbować ;-)

  • 73. Data: 2011-07-12 22:42:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 21:11:51 +0200, wromek napisał(a):

    > Rzadko komus to mowie/pisze ale:
    > Ty jestes po prostu bezdennie głupia a swoim pięknym elaboratem to
    > potwierdziłaś.
    > Niestety nie napisze dlaczego, bo tego po prostu nie zrozumiesz.

    Napisz, ulżyj sobie, FACECIKU 3-)

    > Na prawdę rzadko uciekam się do takich komentarzy.

    Naprawdę.

    > Przepraszam tych, którzy uważają mnie za stabilnego emocjonalnie

    Tłumy, tłumy się tutaj na Tobie zawodzą :-D

    > ale czasami
    > nawet mnie ponosi.

    LOL - NAWET :-D

  • 74. Data: 2011-07-12 22:47:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 22:37:24 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Fajne dzieci, co sie ciesza, ze ktos starych wydymal na kilka kafli:)
    > Widze dwie moliwosci - albo zlosliwe, albo odziedziczyly inteligencje po
    > mamie;>

    "Reguła gospodarki nie dopuszcza, żeby za mała cenę otrzymać duża wartość.
    Wybierając najtańszą ofertę trzeba uwzględnić koszty ryzyka. Gdy to się
    robi, wtedy ma się już wystarczającą ilość pieniędzy aby kupić coś
    lepszego."
    John Ruskin

  • 75. Data: 2011-07-12 23:02:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 08:29, Ikselka pisze:

> [...]
    > Odkurzacz rodziców i wszelkie ich zakupy - też nie Twoja.
    > "Wywinąć ich" - owszem, możnaby, ale jak sam piszesz, odkurzacz już
    > "śmiga". Więc co - chcesz "wywinąć" rodziców z UŻYWANEGO już sprzętu? -
    > śmieszny jesteś. A najśmieszniejsza jest ta Twoja "rola" rodzica wobec
    > własnych rodziców: "kupili se starzy zabaweczkę, a ja im odbiorę, bo nie
    > wiedzą, co czynią!"
    > Ubezwłasnowolnij :->

    > Rodzice odcięli od kasy? - muszę Cię zasmucić, bo ja też lubię kupować to,
    > co MNIE się podoba, taki "uroczy" syneczek jak Ty nie będzie mi dyktował

    Masz rację, ale Qidamowi chodzi o to, że jego rodzice zostali oszukani,
    wykorzystani.
    Każde dziecko by raczej się zdenerwowało.

    --
    animka

  • 76. Data: 2011-07-12 23:05:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 09:54, Ikselka pisze:

    > Następny syneczek odcięty od kaski.

    Raczej gej zazdroszczący tego co mają kobiety i dlatego taki cięty.

    --
    animka

  • 77. Data: 2011-07-12 23:18:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 21:11, wromek pisze:
> [...]
    >
    > Na prawdę rzadko uciekam się do takich komentarzy.
    >
    > Przepraszam tych, którzy uważają mnie za stabilnego emocjonalnie ale czasami

    Poducz się najpierw ortografii.
    http://www.pwn.pl/?module=multisearch

    --
    animka

  • 78. Data: 2011-07-12 23:20:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 21:42, Bydlę pisze:

    > A mógłbyś zostawiać informację komu odpisujesz?
    > Bo u mnie wychodzi, że Quidamowi.

    LOL

    --
    animka

  • 79. Data: 2011-07-12 23:23:11
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fobota=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 22:22, RadoslawF pisze:

    > Tylko biedacy są ograniczeni do artykułów pierwszej potrzeby.
    > Normalni ludzie mogą sobie pozwolić na różne kaprysy w tym
    > i odkurzacze za kilka tysięcy.

    Czyli jak ktoś biedak bez kasy, albo ma mało kasy, bo nie kradnie to
    jest nienormalny?
    Won z Polski malwersancie!

    --
    animka